Liten blir stor ❤️

Nu är vår lilla inte så liten längre.
Nu ska hon ut och fräsa omkring på gator och cykelvägar med sin nya moppe.

Kommer garanterat att frigöra mycket tid för min del. Det värsta är att snart frigörs det så mycket tid med att dom blir äldre och äldre att man istället blir att längta ihjäl sig efter dom.
Uhhh, nu fick jag en stor knut i magen.

Tur att jag ska bli MORMOR i juli. Då får man liksom börja om fast med bara gobitarna. Inget fostrande, inga vaknätter, jag kan bara få skämma bort  med enormt mycket kärlek (ochmassoravpresenter) sch det säger vi inte högt. :)

Se upp när denna brud kommer farandes.

Även brorsan var tvungen att testa nya åket.



Kommentarer:

1 Ann:

Herregud så lik storasyrran. Inte ska du få en klump i magen, vi kommer snarare ha ont om tid med allt vi ska göra.

Svar: Ja så hoppas jag att det blir Ann 😃
Annelie

Kommentera här: