Meningen med livet

Jag har haft förmånen att fått gjort en egen resa med min son Daniel.

Daniel lyssnar mycket på Alexander Schulman och Sigge Eklunds podcast och gillar dom helskarpt. 
Så då köpte jag biljetter till deras föreställning Meningen med livet.

Enormt roligt att få resa, bo på hotell, äta på restaurang och se en föreställning med bara Daniel. Det är absolut inte så ofta man får med honom på något.

Hur dom helst så åkte vi till teatern som heter Draken och intog våra platser i salongen. Det var helt slutsålt inte en enda stol var tom.

Föreställningen var enormt rolig och även tänkvärd vad meningen med livet är.
Otroligt underbart att få skratta tillsammans med sin 17 åriga son så man nästan fick ont i magen.
Snacka om kvalitetstid, jag älskar dessa stunder och kommer bära dom i mitt hjärta. ❤️











Kommentera här: