När man har vansinnigt roligt.

Det var precis vad vi hade i måndags när färden gick till Göteborg och Liseberg.
Vi var där med min bästa vän Ann och hennes fantastiska familj.
 
Vi kom dit 10:30 och åkte hem 22:30, tiden bara flög iväg och fast vi hade varit där i tolv timmar var vi ändå inte redo att åka hem.
 
Denna dagen var fylld av sån ren glädje och harmoni. Vi hade lika roligt vuxna som barn så detta får bli en tradition att göra en Lisebergsresa tillsammans varje sommar.
 
Här kommer lite bilder från våran dag:












Kommentarer:

1 Ann:

Underbar dag!

Svar: Och flera är inbokade :)
Annelie

2 Ann:

Det finns bara ett ord för hur jag ser ut på en av bilderna, galen. Inte undra på att kaninen ser ut att skita ner sej när som. Jag längtar till september och Grönan! Det är två saker jag vet med säkerhet, ett, att vi får en underbar helg, två, vi ska inte äta på italiensk restaurang i närheten av Stureplan.

Svar: Hahaha, för det första är kaninen helt tagen av fin skönhet precis dom jag. Sen längtar jag och Linnea ihjäl oss till det ska bli september och Grönan och jag håller med att det blir INTE italienskt i närheten av Stureplan. Men först av allt ska det bli.... skönsång på lördag.
Puss
Love you ❤️
Annelie

Kommentera här: